ח"כ גוטליב תוקפת: "נתניהו מדינאי שלא מבין במשפט"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ גוטליב תוקפת: "נתניהו מדינאי שלא מבין במשפט"

    ח"כ טלי גוטליב ב'מהדורה המרכזית': "עשרה בגדו והצביעו לח"כ אלהרר, בהוראת ראשי המפלגה. נתניהו מדינאי מצוין, בבית המשפט מבין פחות. אדם שעורך דינו אמר לו שאם הרפורמה תעבור הוא לא ייצג אותו – לא יכול לפעול. אני מסתכלת לבוחרים בעיניים, ואחרי כל כך הרבה עסקאות והסכם שעשיתי קשה לעבוד עלי"

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    22:08
    20.05.24
    איתי גדסי No Comments on ח"כ גוטליב תוקפת: "השאלה היא אם אנחנו מסוגלים לנצח"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ טלי גוטליב לבצלאל קאהן ב'מהדורה המרכזית': "שמעת מה קורה במחשכים? הולכים לנשיא ביהמ"ש העליון לשעבר ברק ושואלים אותו. אני מעדיפה להעביר את הרפורמה ולפעול למשילות מאשר לתת לאנשי שמאל קיצוני שחותרים תחת קיומה של מדינת ישראל. לא מהססת לומר זאת"

    לגבי מחויבותה לראש המפלגה: "עשרה בגדו והצביעו לח"כ אלהרר, בהוראת ראשי המפלגה. אני לא יס-מן של אף אחד, לא פיון ולא בובה. נתניהו מדינאי מצוין, בבית המשפט מבין פחות. אדם שעורך דינו אמר לו שאם הרפורמה תעבור הוא לא ייצג אותו – לא יכול לפעול"

    "הייתי אצל ראש הממשלה, הטענה הייתה שצריך להסיר את המועמדויות. אמרתי לשרים שצעקו עלי שיהיו רבים שיצביעו לאלהרר, אמרתי וצדקתי. אני מחויבת לבוחריי לפני מחויבותי לראש הממשלה". אני מסתכלת לבוחרים בעיניים, ואחרי כל כך הרבה עסקאות והסכם שעשיתי קשה לעבוד עלי. אני לא במשחק כדורגל וכדורסל, בדרכי הצלחתי להראות שכל מה שרצו בהנהגה זה להראות ללוין שאין לו מספיק אצבעות לרפורמה"

    "ראשי הקואליציה רצו גם רצו שקט תעשייתי. אם זה מה שאתם רוצים? תגידו את זה. אני סומכת על האינטיליגנציה של עם ישראל שמבינים את זה. לא פניתי לבג"צ. פניתי ליועמ"שית של הכנסת, שצריכה להגן על חברי הכנסת. אין לי בעיה עם בג"צ, אני חושבת שצריך להגביל את כוחו"

    "כבר לפני 3 חודשים אמרתי שהרפורמה מתה. אני נגד פסקת ההתגברות מהיום הראשון. אבל אם לא מקדמים אותה, לפחות תפעלו בדברים שמציקים לאזרחי ישראל כמו יוקר המחיה". לגבי הבחירות ללשכת עורכי הדין: "אני מעדיפה את אפי נווה שסבל קשות מנחת זרועה של הפרקליטות. מאשר עמית בכר שעסוק בחנופה אליה".

    האזינו



    0 תגובות